失去後,我才明白...

最近為了想要考好學校,在瘋狂的找補習班視聽。

剛好在上課結束後要寫一篇作文,題目是:「失去後,我才明白......」

我剛好想到早上剛做的夢,真的是可怕到自己是全身汗起來的...

如果我真的沒有考上的話怎麼辦...



打個岔,因為這篇只有三級分,所以...喵。

留言

  1. It would be Just like that impressive experience! Remember what you said and chosed? " That's just A certificate. What the most important is to choose what I WANT ." As same as the case of the entrance exam in 2018! Think it over. To learn what U're interested in but not the necessary process to go through on purpose…Does it matter to pass the entrance exam or not? U are YOU, the adorable, diligent boy with endless curiosity in Science.

    回覆刪除

張貼留言

Ask me everything.

這個網誌中的熱門文章

如何面對&準備科學班考試

建中科學班 VS. 附中科學班

資訊之芽 x 我的程式學習歷程...